Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2016043
Sist endret:
21. februar 2023, 11:02
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Error analysis of students with mathematics learning difficulties in Tibet
Lei Rong
og
Riikka-Maija Mononen
Tidsskrift
Tidsskrift
Asian Journal for Mathematics Education (AJME)
ISSN 2752-7263
e-ISSN 2752-7271
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1177/27527263221089357
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/93768
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Error analysis of students with mathematics learning difficulties in Tibet
Bidragsytere
Bidragsytere
Lei Rong
Forfatter
ved Northwest Agricultural University Xianyang
Riikka-Maija Mononen
Forfatter
ved Oulun yliopisto
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2