Cristin-resultat-ID: 2016043
Sist endret: 21. februar 2023, 11:02
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Error analysis of students with mathematics learning difficulties in Tibet

Bidragsytere:
  • Lei Rong og
  • Riikka-Maija Mononen

Tidsskrift

Asian Journal for Mathematics Education (AJME)
ISSN 2752-7263
e-ISSN 2752-7271
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Error analysis of students with mathematics learning difficulties in Tibet

Bidragsytere

Lei Rong

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Northwest Agricultural University Xianyang
Inaktiv cristin-person

Riikka-Maija Mononen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Oulun yliopisto
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2