Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2019266
Sist endret:
19. mai 2022, 10:58
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Students’ Development of a Logarithm Function in Python Using Taylor Expansions: a Teaching Design Case Study
Odd Petter Sand
Elise Lockwood
Marcos Caballero
og
Knut Martin Mørken
Tidsskrift
Tidsskrift
Digital Experiences in Mathematics Education
ISSN 2199-3246
e-ISSN 2199-3254
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s40751-022-00104-3
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Matematikk
Emneord
Matematikkdidaktikk • Læring og undervisning i høyere utdanning • Matematikkundervisning • Programmering
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Students’ Development of a Logarithm Function in Python Using Taylor Expansions: a Teaching Design Case Study
Bidragsytere
Bidragsytere
Odd Petter Sand
Forfatter
ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
Elise Lockwood
Forfatter
ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
Forfatter
ved Oregon State University
Marcos Caballero
Forfatter
ved Michigan State University
Forfatter
ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
Knut Martin Mørken
Forfatter
ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
1
-
4
av
4