Cristin-resultat-ID: 2019266
Sist endret: 19. mai 2022, 10:58
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Students’ Development of a Logarithm Function in Python Using Taylor Expansions: a Teaching Design Case Study

Bidragsytere:
  • Odd Petter Sand
  • Elise Lockwood
  • Marcos Caballero og
  • Knut Martin Mørken

Tidsskrift

Digital Experiences in Mathematics Education
ISSN 2199-3246
e-ISSN 2199-3254
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Matematikk

Emneord

Matematikkdidaktikk • Læring og undervisning i høyere utdanning • Matematikkundervisning • Programmering

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Students’ Development of a Logarithm Function in Python Using Taylor Expansions: a Teaching Design Case Study

Bidragsytere

Odd Petter Sand

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo

Elise Lockwood

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Oregon State University

Marcos Caballero

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Michigan State University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo

Knut Martin Mørken

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Computing in Science Education ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4