Cristin-resultat-ID: 2020094
Sist endret: 22. november 2022, 10:58
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Pathways From Preschool Language Difficulties to School-Age Internalizing Problems

Bidragsytere:
  • Siri Saugestad Helland
  • Espen Røysamb
  • Synnve Schjølberg
  • Elise Øksendal og
  • Kristin Gustavson

Tidsskrift

Journal of Speech, Language and Hearing Research
ISSN 1092-4388
e-ISSN 1558-9102
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 65
Hefte: 4
Sider: 1561 - 1573

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85128160369

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Pathways From Preschool Language Difficulties to School-Age Internalizing Problems

Bidragsytere

Siri Saugestad Helland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved RBUP Øst og Sør
Aktiv cristin-person

Espen Røysamb

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Synnve Schjølberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet

Elise Øksendal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Statped
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Folkehelseinstituttet

Kristin Gustavson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for psykiske lidelser ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 5