Cristin-resultat-ID: 2023658
Sist endret: 20. mai 2022, 14:18
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

An Abrupt Transition to Digital Teaching—Norwegian Medical Students and Their Experiences of Learning Output during the Initial Phase of the COVID-19 Lockdown

Bidragsytere:
  • Henriette Kronstad Helland
  • Thorkild Tylleskär
  • Monika Kvernenes og
  • Håkon Reikvam

Tidsskrift

Healthcare
ISSN 2227-9032
e-ISSN 2227-9032
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 10
Hefte: 1
Artikkelnummer: 170
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85123194521

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

An Abrupt Transition to Digital Teaching—Norwegian Medical Students and Their Experiences of Learning Output during the Initial Phase of the COVID-19 Lockdown

Bidragsytere

Henriette Kronstad Helland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Thorkild Tylleskär

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samf.med ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Monika Kvernenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Bergen

Håkon Reikvam

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Klinisk institutt 2 ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Medisinsk klinikk ved Helse Bergen HF - Haukeland universitetssykehus
1 - 4 av 4