Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2024329
Sist endret:
18. mai 2022, 13:00
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Betydningen av å møtes. Relasjoner som grunnlag for læring og undervisning
Aslaug Grov Almås
Brita Bjørkelo
Dag Roness
og
Marit Ulvik
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 189
ISBN: 9788245037999
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245037999
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Betydningen av å møtes. Relasjoner som grunnlag for læring og undervisning
Bidragsytere
Bidragsytere
Aslaug Grov Almås
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Brita Bjørkelo
Redaktør
ved Politihøgskolen
Redaktør
ved Oslo Nye Høyskole
Dag Roness
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Marit Ulvik
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Relasjoner som grunnlag for læring og utvikling.
Bjørkelo, Brita; Almås, Aslaug Grov; Roness, Dag; Ulvik, Marit. 2022, Fagbokforlaget. UIT, ONH, PHS, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Relasjoner i digitale læringsmiljø.
Almås, Aslaug Grov; Bjørkelo, Brita. 2022, Fagbokforlaget. UIT, ONH, PHS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
"Mer enn bare fine ord?" Pedagogen, psykologen og sosiologen drøfter moteord i skolen.
Furnes, Bjarte Reidar; Norman, Elisabeth; Skarpenes, Ove. 2022, Fagbokforlaget. UIA, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Relasjoner i veiledning av master- og Ph.d. studenter.
Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Klimaendringer og økologisk relasjonsbygging i skolen.
Brossard Børhaug, Frederique; Gamlem, Siv Therese Måseidvåg. 2022, Fagbokforlaget. HVO, VID
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »