Cristin-resultat-ID: 2025355
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

From dual digitalization to digital learning space: Exploring the digital transformation of higher education

Bidragsytere:
  • Bendik Bygstad
  • Egil Øvrelid
  • Sten Runar Ludvigsen og
  • Morten Dæhlen

Tidsskrift

Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 182

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85124268250

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

From dual digitalization to digital learning space: Exploring the digital transformation of higher education

Bidragsytere

Bendik Bygstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informatikk ved Universitetet i Oslo

Egil Øvrelid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informatikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Sten Runar Ludvigsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Morten Dæhlen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved dScience ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4