Cristin-resultat-ID: 2027578
Sist endret: 25. november 2022, 13:15
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

The Palgrave Handbook of Service Management

Bidragsytere:
  • Bo Åke Edvardsson og
  • Bård Tronvoll

Utgiver/serie

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 1031
ISBN: 978-3-030-91828-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Palgrave Handbook of Service Management

Bidragsytere

Bo Åke Edvardsson

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Karlstads universitet
Aktiv cristin-person

Bård Tronvoll

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Karlstads universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for økonomifag ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Organizational Communication in Service Management.

Browning, Larry; Sørnes, Jan-Oddvar; Svenkerud, Peer Jacob. 2022, Palgrave Macmillan. HINN, NORD, UoTaAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Expanding the Scope of Service Recovery.

Tronvoll, Bård. 2022, Palgrave Macmillan. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Service Management: Evolution, Current Challenges, and Opportunities.

Edvardsson, Bo Åke; Tronvoll, Bård. 2022, Palgrave Macmillan. HINN, KAUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Understanding Key Market Challenges Through Service Innovation.

Edvardsson, Bo Åke; Tronvoll, Bård; Witell, Lars. 2022, Palgrave Macmillan. HINN, KAUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Defining and Framing Service Management.

Tronvoll, Bård; Edvardsson, Bo Åke. 2022, Palgrave Macmillan. HINN, KAUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »