Cristin-resultat-ID: 2029636
Sist endret: 21. september 2022, 14:28
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Using Digital, Universal, and Intercultural Didactics to Improve Higher Education—A Project Protocol for a Norwegian Interactive and Collaborative Improvement Study Concerning Master’s Level Courses in “Theory of Science, Research Methods, and Research Ethics”

Bidragsytere:
  • Kristina Areskoug Josefsson
  • Kjersti Helene Haarr
  • Stian Sørlie Eriksen og
  • Frédérique Brossard Børhaug

Tidsskrift

Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 7
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85132628320

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using Digital, Universal, and Intercultural Didactics to Improve Higher Education—A Project Protocol for a Norwegian Interactive and Collaborative Improvement Study Concerning Master’s Level Courses in “Theory of Science, Research Methods, and Research Ethics”

Bidragsytere

Kristina Areskoug Josefsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse ved VID vitenskapelige høgskole
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for atferdsvitenskap ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Kjersti Helene Haarr

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse ved VID vitenskapelige høgskole
Aktiv cristin-person

Stian Sørlie Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Høyskolen for Ledelse og Teologi
Aktiv cristin-person

Frédérique Brossard Børhaug

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole
1 - 4 av 4