Cristin-resultat-ID: 2031123
Sist endret: 12. juni 2022, 12:04
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Exploring the role of teacher–child relationships in the longitudinal associations between childhood shyness and social functioning at school: A prospective cohort study

Bidragsytere:
  • Silje Kvam Bårdstu
  • Robert J. Coplan
  • Erik Eliassen
  • Ragnhild Eek Brandlistuen og
  • Mari Vaage Wang

Tidsskrift

School Mental Health
ISSN 1866-2625
e-ISSN 1866-2633
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Sider: 1 - 13
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85127686460

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Exploring the role of teacher–child relationships in the longitudinal associations between childhood shyness and social functioning at school: A prospective cohort study

Bidragsytere

Silje Kvam Bårdstu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet

Robert J. Coplan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Carleton University

Erik Eliassen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet

Ragnhild Eek Brandlistuen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet

Mari Vaage Wang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
1 - 5 av 5