Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2033559
Sist endret:
9. november 2022, 16:51
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022
Practitioners' perspective on play and learning in the children's transition from kindergarten to school
Kristine Warhuus Smeby
Maria Øksnes
Ingvild Olsen Olaussen
Else Johansen Lyngseth
og
Ingrid Torgersen Rotli
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: NERA - Nordic Educational Research Association
Sted: Reykjavik, University of Iceland
Dato fra:
1. juni 2022
Dato til:
3. juni 2022
Arrangør:
Arrangørnavn: NERA
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Practitioners' perspective on play and learning in the children's transition from kindergarten to school
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristine Warhuus Smeby
Forfatter
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Maria Øksnes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ingvild Olsen Olaussen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Else Marie Johansen Lyngseth
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Else Johansen Lyngseth
Forfatter
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Ingrid Torgersen Rotli
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Bedre skolestart for alle - et innovasjonsprosjekt i Trondheim kommune
Maria Øksnes + 6 deltakere
Trondheim kommune
17 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1