Cristin-resultat-ID: 2033559
Sist endret: 9. november 2022, 16:51
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022

Practitioners' perspective on play and learning in the children's transition from kindergarten to school

Bidragsytere:
  • Kristine Warhuus Smeby
  • Maria Øksnes
  • Ingvild Olsen Olaussen
  • Else Johansen Lyngseth og
  • Ingrid Torgersen Rotli

Presentasjon

Navn på arrangementet: NERA - Nordic Educational Research Association
Sted: Reykjavik, University of Iceland
Dato fra: 1. juni 2022
Dato til: 3. juni 2022

Arrangør:

Arrangørnavn: NERA

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Practitioners' perspective on play and learning in the children's transition from kindergarten to school

Bidragsytere

Kristine Warhuus Smeby

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Maria Øksnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingvild Olsen Olaussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Else Marie Johansen Lyngseth

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Else Johansen Lyngseth
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Ingrid Torgersen Rotli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5