Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2034250
Sist endret:
4. august 2022, 10:57
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Inkluderende ledelse : rektorers forståelse og arbeid med inkludering i skolen
Hanne Jahnsen
og
Svein Erik Nergaard
Bok
Bok
Hvordan arbeide med elevmangfold : flerfaglige perspektiver på inkludering.
ISBN:
9788245040180
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 129 - 163
ISBN:
9788245040180
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.55669/oa100306
ORIA
Søk i ORIA med 9788245040180
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3004495
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Inkluderende ledelse : rektorers forståelse og arbeid med inkludering i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Hanne Jahnsen
Forfatter
ved Avdeling Porsgrunn ved Universitetet i Stavanger
Svein Erik Nergaard
Forfatter
ved Avdeling Porsgrunn ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Hvordan arbeide med elevmangfold : flerfaglige perspektiver på inkludering.
Skeie, Geir; Fandrem, Hildegunn; Ohna, Stein Erik Solbø. 2022, Fagbokforlaget. UIS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1