Cristin-resultat-ID: 2035295
Sist endret: 8. juli 2022, 09:37
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education

Bidragsytere:
  • Kari Smith

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 274
ISBN: 9788245041668

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Men hvorfor jødene? En sentral utfordring ved den universalistiske didaktiseringen av Holocaust.

Hagen, Fredrik Stenhjem. 2022, Fagbokforlaget. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Eksplisitt samtaleundervisning i 7A: Elevers refleksjoner i møte med normer for utforskende samtaler.

Kvistad, Tone Holten. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Leading inquiry-based learning with groups of children : A part of kindergarten teachers’ pedagogical practices in ECEC.

Telnes, Trine. 2022, Fagbokforlaget. NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

I do not want to shatter their dreams of becoming teachers : Mentors’ use of professional judgement in suitability assessments.

Hvalby, Mette Irene. 2022, Fagbokforlaget. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »