Cristin-resultat-ID: 2035643
Sist endret:
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Understanding coding activities for teens: A focus on school teachers' perspectives

Bidragsytere:
  • Farzana Quayyum
  • Jonas Bueie
  • Juan Carlos Torrado og
  • Maria Letizia Jaccheri

Tidsskrift

IDC '20: Proceedings of the Interaction Design and Children ConferenceJune 2020

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 187 - 192

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85092069967

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Understanding coding activities for teens: A focus on school teachers' perspectives

Bidragsytere

Farzana Quayyum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jonas Bueie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Juan Carlos Torrado

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Maria Letizia Jaccheri

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4