Cristin-resultat-ID: 2037127
Sist endret: 4. august 2022, 07:56
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

I do not want to shatter their dreams of becoming teachers : Mentors’ use of professional judgement in suitability assessments

Bidragsytere:
  • Mette Irene Hvalby

Bok

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education
ISBN:
  • 9788245041668

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 209 - 227
ISBN:
  • 9788245041668
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

I do not want to shatter their dreams of becoming teachers : Mentors’ use of professional judgement in suitability assessments

Bidragsytere

Mette Irene Hvalby

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Inquiry as a bridge in teaching and teacher education.

Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1