Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2037127
Sist endret:
4. august 2022, 07:56
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
I do not want to shatter their dreams of becoming teachers : Mentors’ use of professional judgement in suitability assessments
Mette Irene Hvalby
Bok
Bok
Inquiry as a bridge in teaching and teacher education
ISBN:
9788245041668
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 209 - 227
ISBN:
9788245041668
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245041668
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3003883
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
I do not want to shatter their dreams of becoming teachers : Mentors’ use of professional judgement in suitability assessments
Bidragsytere
Bidragsytere
Mette Irene Hvalby
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Inquiry as a bridge in teaching and teacher education.
Smith, Kari. 2022, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1