Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2038261
Sist endret:
3. januar 2023, 15:07
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Improving Numeracy Skills in First Graders with low performance in early numeracy: A Randomized Controlled Trial
Anita Lopez-Pedersen
Riikka Mononen
Pirjo Annika Aunio
Ronny Scherer
og
Monica Melby-Lervåg
Tidsskrift
Tidsskrift
Remedial and special education
ISSN 0741-9325
e-ISSN 1538-4756
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1177/07419325221102537
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/94759
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85133473138
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Improving Numeracy Skills in First Graders with low performance in early numeracy: A Randomized Controlled Trial
Bidragsytere
Bidragsytere
Anita Lopez-Pedersen
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Riikka-Maija Mononen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Riikka Mononen
Forfatter
ved Oulun yliopisto
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Pirjo Annika Aunio
Forfatter
ved Helsingin yliopisto / Helsingfors universitet
Ronny Scherer
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Monica Melby-Lervåg
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
5