Cristin-resultat-ID: 2040590
Sist endret: 13. september 2022, 13:19
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Feedback practice in lower secondary school: Exploring development of perceptions of feedback practice among students and teachers

Bidragsytere:
  • Ann Karin Sandal
  • Ingrid Helleve
  • Kari Smith og
  • Siv Therese Måseidvåg Gamlem

Tidsskrift

Cogent Education
ISSN 2331-186X
e-ISSN 2331-186X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 9
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85134573260

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Feedback practice in lower secondary school: Exploring development of perceptions of feedback practice among students and teachers

Bidragsytere

Ann Karin Sandal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Ingrid Maria Helleve

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Siv Therese Måseidvåg Gamlem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda
1 - 4 av 4