Cristin-resultat-ID: 2041216
Sist endret: 10. august 2022, 14:44
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

The Five Faces of an Assessor: Conceptualizing the Enactment of Teacher Assessment Identity in Vocational Education and Training

Bidragsytere:
  • Julie Leonardsen
  • Britt Karin Støen Utvær og
  • Henning Fjørtoft

Tidsskrift

Educational Assessment
ISSN 1062-7197
e-ISSN 1532-6977
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Sider: 1 - 17

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Five Faces of an Assessor: Conceptualizing the Enactment of Teacher Assessment Identity in Vocational Education and Training

Bidragsytere

Julie Leonardsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Britt Karin Støen Utvær

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Henning Fjørtoft

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3