Cristin-resultat-ID: 2043202
Sist endret: 1. september 2022, 10:35
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid

Bidragsytere:
  • Natallia Bahdanovich Hanssen
  • Ragnhild Merete Hassel
  • Torgeir Haugen og
  • Morten Sæther

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 252
ISBN: 9788215057347

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Musikkpedagogikk • Litteraturvitenskapelige fag • Spesialpedagogikk

Emneord

Barn med spesielle behov • Barn og kunst

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Natallia Bahdanovich Hanssen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk – Lillehammer ved Høgskolen i Innlandet

Ragnhild Merete Hassel

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Torgeir Haugen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Morten Sæther

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid.

Hanssen, Natallia Bahdanovich; Hassel, Ragnhild Merete; Haugen, Torgeir; Sæther, Morten. 2022, Universitetsforlaget. HINN, DMMH, OSLOMET, NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Skjønnlitteraturens mulighetsrom for barn.

Haugen, Torgeir. 2022, Universitetsforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Musikkens muligheter for å skape et inkluderende fellesskap.

Sæther, Morten. 2022, Universitetsforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Musiken som specialpedagogiskt verktyg för motivation och välbefinnande i arbete med barn som är urfolk och har diagnosen autism.

Lindblom, Anne. 2022, Universitetsforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å skape estetiske mulighetsrom for elever med behov for særskilt til rettelegging.

Jakobsen, Dagmar Anita; Holdhus, Kari Mette. 2022, Universitetsforlaget. UIS, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »