Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2055466
Sist endret:
15. februar 2023, 09:22
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
How interactions between ADHD and schools affect educational achievement: a family-based genetically sensitive study
Rosa Catherine Gillespie Cheesman
Espen Moen Eilertsen
Ziada Ayorech
Nicolai Topstad Borgen
Ole Andreassen
Henrik Larsson
mfl.
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Child Psychology and Psychiatry
ISSN 0021-9630
e-ISSN 1469-7610
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 63
Hefte: 10
Sider: 1174 - 1185
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1111/jcpp.13656
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/99597
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85133335018
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How interactions between ADHD and schools affect educational achievement: a family-based genetically sensitive study
Bidragsytere
Bidragsytere
Rosa Catherine Gillespie Cheesman
Forfatter
ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo
Espen Moen Eilertsen
Forfatter
ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo
Forfatter
ved Senter for fruktbarhet og helse ved Folkehelseinstituttet
Ziada Ayorech
Forfatter
ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo
Nicolai Topstad Borgen
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Ole Andreassen
Forfatter
ved Psykoseforskning, seksjon (NORMENT/KG Jebsen OUS) ved Oslo universitetssykehus HF
Forfatter
ved Senter for presisjonspsykiatri ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »