Cristin-resultat-ID: 2055466
Sist endret: 15. februar 2023, 09:22
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

How interactions between ADHD and schools affect educational achievement: a family-based genetically sensitive study

Bidragsytere:
  • Rosa Catherine Gillespie Cheesman
  • Espen Moen Eilertsen
  • Ziada Ayorech
  • Nicolai Topstad Borgen
  • Ole Andreassen
  • Henrik Larsson
  • mfl.

Tidsskrift

Journal of Child Psychology and Psychiatry
ISSN 0021-9630
e-ISSN 1469-7610
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 63
Hefte: 10
Sider: 1174 - 1185
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85133335018

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How interactions between ADHD and schools affect educational achievement: a family-based genetically sensitive study

Bidragsytere

Rosa Catherine Gillespie Cheesman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo

Espen Moen Eilertsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for fruktbarhet og helse ved Folkehelseinstituttet
Aktiv cristin-person

Ziada Ayorech

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Nicolai Topstad Borgen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Ole Andreassen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykoseforskning, seksjon (NORMENT/KG Jebsen OUS) ved Oslo universitetssykehus HF
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for presisjonspsykiatri ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »