Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2120727
Sist endret:
23. februar 2023, 12:57
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems
Susanne Garvis
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
og
Jonna Kangas
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 192
ISBN: 978-3-030-99909-4
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-99909-4
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems
Bidragsytere
Bidragsytere
Susanne Garvis
Redaktør
ved Swinburne University of Technology
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Redaktør
ved Jyväskylän yliopisto
Jonna Kangas
Redaktør
ved Helsingin yliopisto / Helsingfors universitet
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
An introduction to assessment and evaluation in ECEC context.
Garvis, Susanne; Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina. 2022, Springer Nature. HY-HU, NORD, SWINBURNE, Jy
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
An outlook to the future of ECE assessment.
Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Garvis, Susanne. 2022, Springer Nature. HY-HU, NORD, SWINBURNE, Jy
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Early skills as predictors for later educational outcome in mathematics and science in Finland, Sweden, Norway and Denmark: A further analysis on TIMSS 2015 data.
Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni; Garvis, Susanne. 2022, Springer Nature. NORD, SWINBURNE, Jy
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The Whole Child Approach in Assessments in a Bilingual Child Care Center.
Al Salmi, Laila Zahir; Al Maamari, Mariam; Tekin, Ali Kemal. 2022, Springer Nature. SQU, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4