Cristin-resultat-ID: 2120727
Sist endret: 23. februar 2023, 12:57
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems

Bidragsytere:
  • Susanne Garvis
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen og
  • Jonna Kangas

Utgiver/serie

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 192
ISBN: 978-3-030-99909-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Assessing and Evaluating Early Childhood Education Systems

Bidragsytere

Susanne Garvis

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Swinburne University of Technology

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Jyväskylän yliopisto

Jonna Kangas

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Helsingin yliopisto / Helsingfors universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

An introduction to assessment and evaluation in ECEC context.

Garvis, Susanne; Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina. 2022, Springer Nature. HY-HU, NORD, SWINBURNE, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

An outlook to the future of ECE assessment.

Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Garvis, Susanne. 2022, Springer Nature. HY-HU, NORD, SWINBURNE, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Early skills as predictors for later educational outcome in mathematics and science in Finland, Sweden, Norway and Denmark: A further analysis on TIMSS 2015 data.

Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Nissinen, Kari; Vettenranta, Jouni; Garvis, Susanne. 2022, Springer Nature. NORD, SWINBURNE, JyVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Whole Child Approach in Assessments in a Bilingual Child Care Center.

Al Salmi, Laila Zahir; Al Maamari, Mariam; Tekin, Ali Kemal. 2022, Springer Nature. SQU, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4