Cristin-resultat-ID: 2121377
Sist endret: 23. februar 2023, 14:18
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School

Bidragsytere:
  • Pål Kristian Berntzen Bjartan og
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen

Bok

Local Childhoods in Global Times
ISBN:
  • 978-1-78938-607-3

Utgiver

Intellect Ltd.
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 150 - 167
ISBN:
  • 978-1-78938-607-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School

Bidragsytere

Pål Kristian Berntzen Bjartan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Jyväskylän yliopisto
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Local Childhoods in Global Times.

Hellman, Anette; Garvis, Susanne. 2022, Intellect Ltd.. GRIFF, GuVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1