Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2121377
Sist endret:
23. februar 2023, 14:18
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School
Pål Kristian Berntzen Bjartan
og
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Bok
Bok
Local Childhoods in Global Times
ISBN:
978-1-78938-607-3
Utgiver
Intellect Ltd.
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 150 - 167
ISBN:
978-1-78938-607-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-78938-607-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching Language Learners in the Science Classroom : A Case Study in a Norwegian Secondary School
Bidragsytere
Bidragsytere
Pål Kristian Berntzen Bjartan
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Forfatter
ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Jyväskylän yliopisto
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Local Childhoods in Global Times.
Hellman, Anette; Garvis, Susanne. 2022, Intellect Ltd.. GRIFF, Gu
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1