Cristin-resultat-ID: 44271
Sist endret: 11. mars 2011, 14:28
NVI-rapporteringsår: 2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

Endowing organizations with personality: The strategy of charismatic legitimation

Bidragsytere:
  • Arild Wæraas

Bok

Personalisierung der Organisationskommunikation. Theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
ISBN:
  • 978-3-531-16023-8

Utgiver

VS Verlag für Sozialwissenschaften
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 237 - 252
ISBN:
  • 978-3-531-16023-8

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Endowing organizations with personality: The strategy of charismatic legitimation

Bidragsytere

Arild Wæraas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Virginia Commonwealth University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsvitenskap ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Personalisierung der Organisationskommunikation. Theoretische Zugänge, Empirie und Praxis.

Eisenegger, Mark; Wehmeier, Stefan. 2010, VS Verlag für Sozialwissenschaften. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1