Cristin-resultat-ID: 47892
Sist endret: 27. oktober 2021, 08:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2008

Learner autonomy in the Norwegian foreign language classroom: teacher initiatives towards an alternative way of learning

Bidragsytere:
  • Turid Trebbi
  • Synnøve Arntzen
  • Anne Linda Løhre og
  • Barbara Danielsen

Bok

Pedagogy for autonomy in language education
ISBN:
  • 978-1-905275-31-1

Utgiver

Authentik

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2008
Sider: 158 - 173
ISBN:
  • 978-1-905275-31-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learner autonomy in the Norwegian foreign language classroom: teacher initiatives towards an alternative way of learning

Bidragsytere

Turid Trebbi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Synnøve Arntzen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen Innlandet - Fakultet for økonomi og samfunnsvitenskap ved Høgskolen i Innlandet

Anne Linda Løhre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sjøkrigsskolen (SKSK) ved Forsvarets høgskole

Barbara Danielsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Pedagogy for autonomy in language education.

Jiménez Raya, Manuel; Lamb, Terry. 2008, Fagbok
1 - 1 av 1