Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
47892
Sist endret:
27. oktober 2021, 08:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2008
Learner autonomy in the Norwegian foreign language classroom: teacher initiatives towards an alternative way of learning
Turid Trebbi
Synnøve Arntzen
Anne Linda Løhre
og
Barbara Danielsen
Bok
Bok
Pedagogy for autonomy in language education
ISBN:
978-1-905275-31-1
Utgiver
Authentik
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2008
Sider: 158 - 173
ISBN:
978-1-905275-31-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-905275-31-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learner autonomy in the Norwegian foreign language classroom: teacher initiatives towards an alternative way of learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Turid Karin Trebbi
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Turid Trebbi
Forfatter
ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
Synnøve Arntzen
Forfatter
ved Handelshøgskolen Innlandet - Fakultet for økonomi og samfunnsvitenskap ved Høgskolen i Innlandet
Anne Linda Løhre
Forfatter
ved Sjøkrigsskolen (SKSK) ved Forsvarets høgskole
Barbara Danielsen
Forfatter
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
European Pedagogy for Autonomous Learning: Educating Modern Language Teachers Through ICT (EuroPal)
Manuel Jiménez Raya + 6 deltakere
Universidad de Granada
7 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Pedagogy for autonomy in language education.
Jiménez Raya, Manuel; Lamb, Terry. 2008,
Fagbok
1
-
1
av
1