Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
514299
Sist endret:
11. juni 2014, 08:33
NVI-rapporteringsår:
2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010
Synchronic-diachronic Perspectives on Genre Systemness: Exemplifying Genrification of curricular Goals
Sigmund Ongstad
Bok
Bok
Textsorten und kulturelle Kompetenz : interdisziplinäre Beiträge zur Textwissenschaft
ISBN:
978-3-8309-2253-7
Utgiver
Waxmann Verlag
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 35 - 50
ISBN:
978-3-8309-2253-7
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-8309-2253-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Litteraturvitenskap
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Synchronic-diachronic Perspectives on Genre Systemness: Exemplifying Genrification of curricular Goals
Bidragsytere
Bidragsytere
Sigmund Ongstad
Forfatter
ved Nasjonalt senter for flerkulturell opplæring - NAFO ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
The Didactic Challenge of New Literacies in School and Teacher Education (http://literacy.hio.no)
Sylvi Penne + 5 deltakere
Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
121 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Textsorten und kulturelle Kompetenz : interdisziplinäre Beiträge zur Textwissenschaft.
Kvam, Sigmund; Knutsen, Karen Patrick; Langemeyer, Peter. 2010, Waxmann Verlag. HIØ
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1