Cristin-resultat-ID: 675115
Sist endret: 27. desember 2012, 15:11
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

Kunnskapsstatus som metodisk tilnærming i forskning om inkludering av barn med nedsatt funksjonsevne i barnehagen - refleksjon om oppsummering av kunnskap

Bidragsytere:
  • Kjell-Arne Solli

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Hefte: 11
Sider: 105 - 112
ISBN:
  • 9788278253311

Importkilder

ForskDok-ID: r11006013

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kunnskapsstatus som metodisk tilnærming i forskning om inkludering av barn med nedsatt funksjonsevne i barnehagen - refleksjon om oppsummering av kunnskap

Bidragsytere

Kjell Arne Solli

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kjell-Arne Solli
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1