Cristin-resultat-ID: 878963
Sist endret: 6. januar 2012, 15:01
Resultat
Lærebok
2011

TRAS: Observasjon av språk i daglig samspill

Bidragsytere:
  • Unni ESPENAKK
  • Jørgen Frost
  • Margaret Klepstad Færevaag
  • Erna Horn
  • Inger Kristine Løge
  • Ragnar Gees Solheim
  • mfl.

Utgiver/serie

Utgiver

Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2011
Antall sider: 141
ISBN: 978-82-7649-072-5
Revidert utgave

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

TRAS: Observasjon av språk i daglig samspill

Bidragsytere

Unni Espenakk

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Unni ESPENAKK
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Bredtvet Kompetansesenter
Inaktiv cristin-person

Jørgen Frost

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Margaret Klepstad Færevaag

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Erna Horn

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Inger Kristine Løge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Barn med flere språk.

Wagner, Åse Kari H.. 2011, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Ordproduksjon.

Wagner, Åse Kari H.. 2011, UISPopulærvitenskapelig kapittel/artikkel

Språkstimulering gjennom høgtlesingsaktiviteter - i barnehager med stor andel flerspråklige barn. Lesefrø-prosjektet.

Wagner, Åse Kari H.; Hoel, Trude. 2011, UISPopulærvitenskapelig kapittel/artikkel

Tidlig språkutvikling hos norske barn.

Kristoffersen, Kristian Emil; Simonsen, Hanne Gram. 2011, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4