Cristin-resultat-ID: 940539
Sist endret: 24. august 2012, 09:44
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012

Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen

Bidragsytere:
  • Thomas Nordahl

Utgiver/serie

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 213
ISBN: 9788205425842

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen

Bidragsytere

Thomas Nordahl

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Elever som mislykkes i skolen.

Nordahl, Thomas. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Sammenhengen mellom ordinær undervisning og spesialundervisning i grunnskolen.

Kostøl, Anne Kristoffersen. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Spesialundervisning - tilfeldighetenes spill?

Løken, Gro. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

En kritisk historisk analyse av spesialundervisning.

Knudsmoen, Hege. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Om å bli noen og lære noe.

Sunnevåg, Anne-Karin. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »