Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
940552
Sist endret:
24. august 2012, 10:29
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
Vurdering som uttrykk for faglig forståelse og anerkjennelse: En nærstudie av feedback knyttet til elever med svake læreforutsetninger
Stephen R Dobson
og
Kristin Elisabeth Søby
Bok
Bok
Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen
ISBN:
9788205425842
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 134 - 149
ISBN:
9788205425842
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788205425842
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Vurdering som uttrykk for faglig forståelse og anerkjennelse: En nærstudie av feedback knyttet til elever med svake læreforutsetninger
Bidragsytere
Bidragsytere
Stephen Roderick Dobson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen R Dobson
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
Kristin Elisabeth Søby
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen.
Nordahl, Thomas. 2012, Gyldendal Akademisk. HINN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1