Cristin-resultat-ID: 940552
Sist endret: 24. august 2012, 10:29
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Vurdering som uttrykk for faglig forståelse og anerkjennelse: En nærstudie av feedback knyttet til elever med svake læreforutsetninger

Bidragsytere:
  • Stephen R Dobson og
  • Kristin Elisabeth Søby

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 134 - 149
ISBN:
  • 9788205425842

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vurdering som uttrykk for faglig forståelse og anerkjennelse: En nærstudie av feedback knyttet til elever med svake læreforutsetninger

Bidragsytere

Stephen Roderick Dobson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephen R Dobson
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Kristin Elisabeth Søby

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Bedre læring for alle elever: Om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer med skolen.

Nordahl, Thomas. 2012, Gyldendal Akademisk. HINNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1