Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
949423
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Rapport
2012
Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)
Gunnar Engvik
Lise Vikan Sandvik
Trond Hallgeir Buland
Henning Fjørtoft
Inger Dagrun Langseth
Bjørg Eva Aaslid
mfl.
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU, Program for lærerutdanning og SINTEF Teknologi og samfunn
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 192
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunnar Engvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Trond Hallgeir Buland
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Henning Fjørtoft
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Inger Dagrun Langseth
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
7
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
FIVIS Forskning på individuell vurdering i skolen
Lise Vikan Sandvik + 6 deltakere
Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 resultat
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Summary in English.
Langseth, Inger Dagrun. 2012, NTNU
Oversatt kapittel
1
-
1
av
1