Cristin-resultat-ID: 949423
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Rapport
2012

Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)

Bidragsytere:
  • Gunnar Engvik
  • Lise Vikan Sandvik
  • Trond Hallgeir Buland
  • Henning Fjørtoft
  • Inger Dagrun Langseth
  • Bjørg Eva Aaslid
  • mfl.

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU, Program for lærerutdanning og SINTEF Teknologi og samfunn

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 192

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Trond Hallgeir Buland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Henning Fjørtoft

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Inger Dagrun Langseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Summary in English.

Langseth, Inger Dagrun. 2012, NTNUOversatt kapittel
1 - 1 av 1