Cristin-resultat-ID: 983485
Sist endret: 19. august 2013, 12:50
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012

The Philosophy of computer games

Bidragsytere:
  • John Richard Sageng
  • Hallvard Fossheim og
  • Tarjei Mandt Larsen

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 284
ISBN: 978-94-007-4248-2

Importkilder

Bibsys-ID: 12303678x

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Philosophy of computer games

Bidragsytere

John Richard Sageng

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for filosofi, idé- og kunsthistorie og klassiske språk ved Universitetet i Oslo

Hallvard Fossheim

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for filosofi og førstesemesterstudier ved UiT Norges arktiske universitet

Tarjei Mandt Larsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Handelshøgskolen UiS ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Enter the Avatar. The phenomenology of prosthetic telepresence in computer games.

Klevjer, Rune. 2012, Springer. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introduction to Part I: Players and play.

Larsen, Tarjei Mandt. 2012, Springer. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

General introduction.

Sageng, John Richard; Fossheim, Hallvard; Larsen, Tarjei Mandt. 2012, Springer. NFK, UIO, UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Reality, Pretense, and the Ludic Parenthesis.

Asheim, Olav. 2012, Springer. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

In-Game Action.

Sageng, John Richard. 2012, Springer. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5