Cristin-resultat-ID: 984983
Sist endret: 15. januar 2013, 13:59
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Teacher Reflections under Changing Conditions for Literacy Learning in Multicultural Schools in Oslo

Bidragsytere:
  • Anne Marit Vesteraas Danbolt og
  • Lise Iversen Kulbrandstad

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 209 - 227
ISBN:
  • 9781847698391

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Nordisk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher Reflections under Changing Conditions for Literacy Learning in Multicultural Schools in Oslo

Bidragsytere

Anne Marit Vesteraas Danbolt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet
Aktiv cristin-person

Lise Iversen Kulbrandstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Literacy Practices in Transition : Perspectives from the Nordic Countries.

Pitkanen-Huhta, Anne; Holm, Lars. 2012, Multilingual Matters. AU, JyVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1