Cristin-person-ID: 1077044
Person

Gunnhild Saksvik-Raanes

  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Klassifisering

Emneord

Matematikkdidaktikk • Tallforståelse • Formativ vurdering • Begynneropplæring • Matematikkvansker

Resultater Resultater

Et innblikk i barns tallforståelse på slutten av barnehageårene gjennom digitale oppgaver.

Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve; Grimeland, Yvonne. 2023, Nordisk barnehageforskning. NTNUVitenskapelig artikkel

Developing a formative, digital tool to assess children’s number sense when starting school .

Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning - SMDF. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Factors that influence the difficulty level of digital arithmetic assessment items for first-grade students.

Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Factors that influence the difficulty level of digital arithmetic assessment items for first-grade students.

Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, 12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig foredrag

Developing a formative, digital tool to assess children’s number sense when starting school .

Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2021, NORMA20. NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 5