Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1077044
Person
Gunnhild Saksvik-Raanes
Høgskolelektor
ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Matematikkdidaktikk • Tallforståelse • Formativ vurdering • Begynneropplæring • Matematikkvansker
Resultater
Resultater
Et innblikk i barns tallforståelse på slutten av barnehageårene gjennom digitale oppgaver.
Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve; Grimeland, Yvonne. 2023, Nordisk barnehageforskning. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Developing a formative, digital tool to assess children’s number sense when starting school .
Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning - SMDF. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Factors that influence the difficulty level of digital arithmetic assessment items for first-grade students.
Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Factors that influence the difficulty level of digital arithmetic assessment items for first-grade students.
Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2022, 12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig foredrag
Developing a formative, digital tool to assess children’s number sense when starting school .
Saksvik-Raanes, Gunnhild; Solstad, Trygve. 2021, NORMA20. NTNU
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
5