Cristin-person-ID: 1143375
Person

Farzad Radmehr

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Matematikk • Fagdidaktikk

Emneord

Kommunikasjon og læring matematikkdidaktikk • Læring og undervisning i høyere utdanning • Teacher education • Matematikkdidaktikkk • Matematisk tenkning og læring

Resultater Resultater

Task design using a realization tree: The case of the derivative in the context of chemistry .

Radmehr, Farzad; Haghjoo, Saeid; Reyhani, Ebrahim. 2023, NTNU, SRTTUVitenskapelig antologi/Konferanseserie

Learning more about derivative: leveraging online resources for varied realizations.

Radmehr, Farzad; Turgut, Melih. 2024, ZDM: Mathematics Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Learning Eigenvalues and Eigenvectors with Online YouTube Resources: A Journey in the Embodied, Proceptual-symbolic, and Formal Worlds of Mathematics.

Radmehr, Farzad. 2024, PRIMUS - Problems, Resources, and issues in mathematics undergraduate studies. NTNUVitenskapelig artikkel

Editorial: Affective constructs in mathematics education.

Zakariya, Yusuf F.; Awofala, Adeneye O. A.; Radmehr, Farzad. 2024, Frontiers in Psychology. UoL, ABU, NTNU, UIALeder

Rethinking the emotional characteristics of students’ attitudes towards mathematics.

Ding, Liping; Radmehr, Farzad. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 48 | Neste | Siste »