Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1143375
Person
Farzad Radmehr
Førsteamanuensis
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Førsteamanuensis
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Matematikk • Fagdidaktikk
Emneord
Kommunikasjon og læring matematikkdidaktikk • Læring og undervisning i høyere utdanning • Teacher education • Matematikkdidaktikkk • Matematisk tenkning og læring
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon
ntnu.no farzad.radmehr
Resultater
Resultater
Task design using a realization tree: The case of the derivative in the context of chemistry .
Radmehr, Farzad; Haghjoo, Saeid; Reyhani, Ebrahim. 2023, NTNU, SRTTU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Learning more about derivative: leveraging online resources for varied realizations.
Radmehr, Farzad; Turgut, Melih. 2024, ZDM: Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Learning Eigenvalues and Eigenvectors with Online YouTube Resources: A Journey in the Embodied, Proceptual-symbolic, and Formal Worlds of Mathematics.
Radmehr, Farzad. 2024, PRIMUS - Problems, Resources, and issues in mathematics undergraduate studies. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Editorial: Affective constructs in mathematics education.
Zakariya, Yusuf F.; Awofala, Adeneye O. A.; Radmehr, Farzad. 2024, Frontiers in Psychology. UoL, ABU, NTNU, UIA
Leder
Rethinking the emotional characteristics of students’ attitudes towards mathematics.
Ding, Liping; Radmehr, Farzad. 2023, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
48
|
Neste
|
Siste »