Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1258942
Person
Dan-Anders Normann
Stipendiat
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Formativ vurdering • Videregående opplæring • Yrkesdidaktikk • Yrkesfag
Resultater
Resultater
Erfaring med redusert bruk av karakterer i videregående skole.
Sandvik, Lise Vikan; Andrea, Seljeseth; Normann, Dan-Anders; Fjørtoft, Henning. 2024, NTNU
Rapport
Nye læreplaner for lærebedrift og prøvenemd.
Markestad, Elin Birkeland; Svoen, Brit ; Haaland, Grete; Rokkones, Klara Elfrida Lillevik; Normann, Dan-Anders; Gran, Lillian. 2022, VID, HINN, NTNU, UIA
Digitale læremidler
Introduksjon i læreplaner for lærebedrifter og prøvenemder.
Markestad, Elin Birkeland; Svoen, Brit ; Haaland, Grete; Rokkones, Klara Elfrida Lillevik; Normann, Dan-Anders. 2024, VID, HINN, NTNU, UIA
Digitale læremidler
Å være trofast eller sannferdig? Karakterdempet vurderingspraksis på yrkesfag.
Normann, Dan-Anders. 2024, Fagdag for restaurant- og matfag. NTNU
Vitenskapelig foredrag
Yrkesfag på dagsorden.
Hanssen, Grete; Leonardsen, Julie, Klovholt; Normann, Dan-Anders. 2023, Nasjonalt nettverk for DEKOM yrkesfag. NTNU
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
23
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Going gradeless in upper secondary school
Henning Fjørtoft + 7 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
5 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1