Cristin-person-ID: 1258942
Person

Dan-Anders Normann

  • Stilling:
    Stipendiat
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klassifisering

Emneord

Formativ vurdering • Videregående opplæring • Yrkesdidaktikk • Yrkesfag

Resultater Resultater

Erfaring med redusert bruk av karakterer i videregående skole.

Sandvik, Lise Vikan; Andrea, Seljeseth; Normann, Dan-Anders; Fjørtoft, Henning. 2024, NTNURapport

Nye læreplaner for lærebedrift og prøvenemd.

Markestad, Elin Birkeland; Svoen, Brit ; Haaland, Grete; Rokkones, Klara Elfrida Lillevik; Normann, Dan-Anders; Gran, Lillian. 2022, VID, HINN, NTNU, UIADigitale læremidler

Introduksjon i læreplaner for lærebedrifter og prøvenemder.

Markestad, Elin Birkeland; Svoen, Brit ; Haaland, Grete; Rokkones, Klara Elfrida Lillevik; Normann, Dan-Anders. 2024, VID, HINN, NTNU, UIADigitale læremidler

Å være trofast eller sannferdig? Karakterdempet vurderingspraksis på yrkesfag.

Normann, Dan-Anders. 2024, Fagdag for restaurant- og matfag. NTNUVitenskapelig foredrag

Yrkesfag på dagsorden.

Hanssen, Grete; Leonardsen, Julie, Klovholt; Normann, Dan-Anders. 2023, Nasjonalt nettverk for DEKOM yrkesfag. NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 23 | Neste | Siste »