Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1285045
Person
Hedvig Tønnesen
Stipendiat
ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Sosiale medier • Strategisk kommunikasjon • Politisk kommunikasjon • Innholdsanalyse • Valgkamp
Resultater
Resultater
Tapestries of topics: Factors affecting the issue diversity of political parties’ social media campaigns.
Magin, Melanie; Larsson, Anders Olof; Skogerbø, Eli; Tønnesen, Hedvig. 2024, POLKOM-mandag . HK, NTNU, UIO
Vitenskapelig foredrag
Tapestries of topics: Factors affecting the issue diversity of political parties’ social media campaigns.
Magin, Melanie; Larsson, Anders Olof; Skogerbø, Eli; Tønnesen, Hedvig. 2024, Politics and Governance. HK, NTNU, UIO
Vitenskapelig artikkel
Calls to (what kind of?) action: A framework for comparing political actors’ campaign strategies across social media platforms.
Larsson, Anders Olof; Tønnesen, Hedvig; Magin, Melanie Andrea; Skogerbø, Eli. 2024, New Media & Society. UIT, HK, NTNU, UIO
Vitenskapelig artikkel
What makes the difference? Social media platforms and party characteristics as contextual factors for political parties’ use of populist political communication.
Magin, Melanie; Larsson, Anders Olof; Skogerbø, Eli; Tønnesen, Hedvig. 2024, Nordicom Review. HK, NTNU, UIO
Vitenskapelig artikkel
Between anger and love: A multi-level study on the impact of policy issues on user reactions in national election campaigns on Facebook in Germany, Hungary, and Norway.
Tønnesen, Hedvig; Bene, Márton; Haßler, Jörg; Larsson, Anders Olof; Magin, Melanie; Skogerbø, Eli; Wurst, Anna-katharina. 2023, New Media & Society. LM, HK, ELTE, NTNU, UIO, MTA
Vitenskapelig artikkel
1
-
5
av
18
|
Neste
|
Siste »