Cristin-person-ID: 1305608
Person

Aktiv cristin-person Annette Kallevig

  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Medievitenskap og journalistikk

Emneord

Kreative industrier • Digital markedsføring • Markedskommunikasjon • Kreativ prosess • Distribuert multimedia • Digital kommunikasjon • Multikanal markedsføring • Kreativ kommunikasjon

Kontaktinformasjon

Telefon
+4790788419
Sted
annette.kallevig@kristiania.no

Bakgrunn Bakgrunn

Tittel

Annette Kallevig

Sammendrag

Broad professional and academic experience within marketing communications and digital marketing. Creative, multichannel digital marketing communications is the research speciality.

Tittel

Annette Kallevig

Sammendrag

Bred praktisk og akademisk erfaring innen markedskommunikasjon og digital markedsføring. Kreativ digital multikanal markedskommunikasjon som forskningsområde.

Resultater Resultater

Managing Creativity in the Age Of Data-Driven Marketing Communication A Model for Agencies to Improve Their Distribution and Valuation of Creativity.

Kallevig, Annette; Ozuem, Wilson; Willis, Michelle; Ranfagni, Silvia; Rovai, Serena. 2022, Journal of Advertising Research. HK, EXCELIA, UNICUMBRIA, UdSdF, ANGLIAVitenskapelig artikkel

Managing creativity in the age of data-driven marketing communication.

Kallevig, Annette. 2020, EMAC 2020 Annual Conference (Avlyst). HKPoster

Fra omvendt klasserom til omvendt digital: Post-pandemisk undervisning i praktisk markedskommunikasjon (Abstract).

Kallevig, Annette. 2022, Johan Arndt Konferansen 2022. HKVitenskapelig foredrag

Maintaining a Creative Brand Image in an Omnichannel World.

Kallevig, Annette. 2021, Palgrave Macmillan. HKFaglig kapittel
1 - 4 av 4