Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
1305608
Person
Annette Kallevig
Høgskolelektor
ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Medievitenskap og journalistikk
Emneord
Kreative industrier • Digital markedsføring • Markedskommunikasjon • Kreativ prosess • Distribuert multimedia • Digital kommunikasjon • Multikanal markedsføring • Kreativ kommunikasjon
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon
gmail.com kallevig
+4790788419
annette.kallevig@kristiania.no
Bakgrunn
Bakgrunn
Engelsk
Norsk
Tittel
Annette Kallevig
Sammendrag
Broad professional and academic experience within marketing communications and digital marketing. Creative, multichannel digital marketing communications is the research speciality.
Tittel
Annette Kallevig
Sammendrag
Bred praktisk og akademisk erfaring innen markedskommunikasjon og digital markedsføring. Kreativ digital multikanal markedskommunikasjon som forskningsområde.
Resultater
Resultater
Managing Creativity in the Age Of Data-Driven Marketing Communication A Model for Agencies to Improve Their Distribution and Valuation of Creativity.
Kallevig, Annette; Ozuem, Wilson; Willis, Michelle; Ranfagni, Silvia; Rovai, Serena. 2022, Journal of Advertising Research. HK, EXCELIA, UNICUMBRIA, UdSdF, ANGLIA
Vitenskapelig artikkel
Managing creativity in the age of data-driven marketing communication.
Kallevig, Annette. 2020, EMAC 2020 Annual Conference (Avlyst). HK
Poster
Fra omvendt klasserom til omvendt digital: Post-pandemisk undervisning i praktisk markedskommunikasjon (Abstract).
Kallevig, Annette. 2022, Johan Arndt Konferansen 2022. HK
Vitenskapelig foredrag
Maintaining a Creative Brand Image in an Omnichannel World.
Kallevig, Annette. 2021, Palgrave Macmillan. HK
Faglig kapittel
1
-
4
av
4