Cristin-person-ID: 14757
Person

John Magne Grindeland

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Context-based teaching for students’ sustainability consciousness .

Thu, Hanne Valde; Staberg, Ragnhild Lyngved; Febri, Maria Immaculata Maya; Grindeland, John Magne; Malmo, Jan Tore. 2023, Educating the educators IV, International conference, STEM & OPEN SCHOOLING FOR SUSTAINABLE EDUCATION . NTNUVitenskapelig foredrag

Stedsbasert informasjon som basis for læring.

Cyvin, Jardar; Cyvin, Jakob Bonnevie; Grindeland, John Magne; Rød, Jan Ketil. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læringsaktiviteter i et «utvidet klasserom» - Erfaringer fra et internasjonalt Erasmus+ prosjekt – «Educhange» .

Cyvin, Jardar; Grindeland, John Magne. 2021, Nordisk Forskersymposium om Undervisning i Naturvitenskap - NFSUN . NTNUVitenskapelig foredrag

Christian Konrad Sprengel - pollineringsøkologiens far.

Grindeland, John Magne. 2020, Blyttia : Norsk botanisk forenings tidsskrift. NTNUVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 71 | Neste | Siste »