Cristin-person-ID: 24063
Person

Øyvind Ihlen

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo

Resultater

Corporate social responsibility and engagement. .

Hurst, Bree; Ihlen, Øyvind. 2018, Wiley-Blackwell. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Conclusions on the compass, context, concepts, concerns and empirical avenues for public relations.

Ihlen, Øyvind; Verhoeven, Piet; Fredriksson, Magnus. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Public relations and social theory: Key figures, concepts and developments .

Ihlen, Øyvind; Fredriksson, Magnus. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie

Introduction: Public relations and social theory.

Fredriksson, Magnus; Ihlen, Øyvind. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

On Bourdieu: Public relations, positions and resources.

Ihlen, Øyvind. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel