Cristin-person-ID: 26902
Person

Trond Morten Thorseth

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

LEARNING TO LEARN, BOLT-ON, OR INTEGRATED? ANALYSIS OF STUDENT FEEDBACK FROM A PILOT WITH LEARNING TO LEARN INTEGRATED INTO FIRST-YEAR ENGINEERING MATHEMATICS.

Thorseth, Trond. 2022, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

“It’s not like it’s popular science we are doing” - Popular science, motivation, calculations, and conceptual understanding among physics and engineering students.

Kjelsberg, Ronny; Thorseth, Trond. 2022, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

"Det er jo ikke populærvitenskap vi holder på med heller" - Populærvitenskap, motivasjon, regning og konseptuell forståelse blant fysikkstudenter.

Kjelsberg, Ronny; Thorseth, Trond. 2022, Fysikk, læring og motivasjon . NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 78 | Neste | Siste »