Cristin-person-ID: 323632
Person

Cathrine von Ibenfeldt

  • Stilling:
    Universitetslektor
    ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Handelshøyskolen BI

Resultater Resultater

Mobil markedsføring.

von Ibenfeldt, Cathrine. 2017, Magma forskning og viten. NTNUPopulærvitenskapelig artikkel

Evolusjon og forbrukeratferd.

Ibenfeldt, Cathrine von. 2015, kampanje.com. NHHPopulærvitenskapelig artikkel

Barn ser ikke om blogg er reklame.

Ibenfeldt, Cathrine von. 2015, Dagbladet. NHHLeserinnlegg

The typology and role of online information sources in destination image formation: An Eye-Tracking study.

Mariussen, Anastasia; Ibenfeldt, Cathrine von; Vespestad, May Kristin. 2014, International Journal of Digital Accounting Research. UIT, HKVitenskapelig artikkel

Consumer decision-making in the online multichannel marketing environment: An eye-tracking study.

Mariussen, Anastasia; Ibenfeldt, Cathrine von. 2014, Johan Arndt. HK, NHHFaglig foredrag
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »