Cristin-person-ID: 324088
Person

Ømur Caglar-Ryeng

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Resultater Resultater

The effects of book exposure and reading interest on oral language skills of children with and without a familial risk of dyslexia.

Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2020, Dyslexia. UIT, JyVitenskapelig artikkel

Ny test kan fastslå dysleksi før barna begynner på skolen.

Nergård-Nilssen, Trude; Caglar-Ryeng, Ømur. 2020, UITIntervju

School‐entry language outcomes in late talkers with and without a family risk of dyslexia.

Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2020, Dyslexia. UIT, JyVitenskapelig artikkel

Lexical and grammatical development in children at family risk of dyslexia from early childhood to school entry: a cross-lagged analysis.

Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2019, Journal of Child Language. UIT, JyVitenskapelig artikkel

Morphological Awareness in Norwegian Dyslexic Adolescents Learning a Second Language.

Caglar-Ryeng, Ømur. 2014, Ninth British Dyslexia Association International Conference of Dyslexia. UITPoster
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »