Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
324088
Person
Ømur Caglar-Ryeng
Førsteamanuensis
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Resultater
Resultater
The effects of book exposure and reading interest on oral language skills of children with and without a familial risk of dyslexia.
Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2020, Dyslexia. UIT, Jy
Vitenskapelig artikkel
Ny test kan fastslå dysleksi før barna begynner på skolen.
Nergård-Nilssen, Trude; Caglar-Ryeng, Ømur. 2020, UIT
Intervju
School‐entry language outcomes in late talkers with and without a family risk of dyslexia.
Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2020, Dyslexia. UIT, Jy
Vitenskapelig artikkel
Lexical and grammatical development in children at family risk of dyslexia from early childhood to school entry: a cross-lagged analysis.
Caglar-Ryeng, Ømur; Eklund, Kenneth; Nergård-Nilssen, Trude. 2019, Journal of Child Language. UIT, Jy
Vitenskapelig artikkel
Morphological Awareness in Norwegian Dyslexic Adolescents Learning a Second Language.
Caglar-Ryeng, Ømur. 2014, Ninth British Dyslexia Association International Conference of Dyslexia. UIT
Poster
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Early Intervention for Children at Risk of Reading Disorders: A Cluster Randomized Trial
Trude Nergård Nilssen + 6 deltakere
UiT Norges arktiske universitet
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1