Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
324692
Person
Mark Vincent Pasquine
Instituttleder
ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Digital markedsføring • Consumer preferences • Markedsføring • Beslutningstaking • Consumer behavior • Marketing strategi • Choice experiment • Konsumentatferd • Ålesund • Internasjonal markedsføring
Resultater
Resultater
Artificial Intelligence-Based Pricing Discrimination and Customer Loyalty in the Financial Services Sector of an Emerging Market.
Pasquine, Mark Vincent; Zarkesh, Babak; Abdelhameed, Ibrahim Abdelfattah. 2023, EIBA. NMBU, NTNU
Poster
The Influence of Involvement and Attribute Importance on Purchase Intentions for Green Products.
Pasquine, Mark Vincent; Glavee-Geo, Richard; Kachurovska, Olena; Ariatmaja, I Gusti. 2023, Springer. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The Role of Non-profit Organisations (NGOs) in Value Creation: Lessons from the Recycling of Fishing Gear in Norway.
Glavee-Geo, Richard; Ahmed, Sardar Wasi Uddin al; Tippett, Arron Wilde; Grimstad, Siv Marina Flø; Pasquine, Mark Vincent. 2023, Springer. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Where are you from? The influence of an unfamiliar sub-national region of origin from familiar and unfamiliar countries on quality perceptions and purchase intentions.
Pasquine, Mark Vincent; Moen, Øystein; Glavee-Geo, Richard. 2022, International Journal of Export Marketing. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Perceiving the Narrative Style for Fake News Detection Using Deep Learning.
Sun, Mengtao; Hameed, Ibrahim A.; Wang, Hao; Pasquine, Mark. 2021, IEEE conference proceedings. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
36
|
Neste
|
Siste »