Cristin-person-ID: 338313
Person

Gro Iren Kvanli Dæhlin

  • Stilling:
    Dekan
    ved Viserektor Gjøvik ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Improvement of drug dose calculations by classroom teaching or e-learning: a randomised controlled trial in nurses.

Simonsen, Bjørg Øfstedal; Dæhlin, Gro Kvanli; Johansson, Inger Signe; Farup, Per Grønaas. 2014, BMJ Open. NTNU, INNLANDET, KAUVitenskapelig artikkel

Differences in medication knowledge and risk of errors between graduating nursing students and working registered nurses: comparative study.

Simonsen, Bjørg Øfstedal; Dæhlin, Gro Kvanli; Johansson, Inger Signe; Farup, Per Grønaas. 2014, BMC Health Services Research. NTNU, INNLANDET, KAUVitenskapelig artikkel

Medication knowledge, certainty, and risk of errors in health care: a cross-sectional study.

Simonsen, Bjørg Øfstedal; Johansson, Inger Signe; Dæhlin, Gro Iren Kvanli; Osvik, Lene Merete; Farup, Per Grønaas. 2011, BMC Health Services Research. NTNU, INNLANDET, KAU, ØSTFOLDVitenskapelig artikkel

Improving drug dose calculation skills among nurses: does choice of didactic method matter? A randomized controlled trial.

Simonsen, Bjørg Øfstedal; Dæhlin, Gro Iren Kvanli; Johansson, I; Farup, Per Grønaas. 2011, International Journal of Clinical Pharmacology Research. NTNU, INNLANDET, KAUSammendrag/abstract

Kvalitetssikringssystem - bedre kvalitet og/eller mer kontroll.

Dæhlin, Gro Iren Kvanli. 2010, NOKUT-konferansen. NTNUVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 19 | Neste | Siste »