Cristin-person-ID: 382784
Person

Elin Strømman

  • Stilling:
    Førstelektor
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klassifisering

Emneord

Multimodalitet • Digital kompetanse • Fagspesifikk literacy • Digital/ICT Literacy • IPad og skriving

Resultater Resultater

Writing with iPads in Grade 7: Students’ perspectives on possibilities and limitations.

Strømman, Elin. 2022, Nordic Journal of Digital Literacy. NTNUVitenskapelig artikkel

Multimodale representasjoner i digitale elevtekster.

Strømman, Elin. 2019, NOLES. NTNUPoster

Crossover literacies: A study of seventh graders’ multimodal representations in texts about Pokémon Go .

Strømman, Elin. 2021, Computers and Composition. NTNUVitenskapelig artikkel

Bridging intersecting literacy practices in a 6th grade iPad classroom.

Strømman, Elin. 2020, Nordic Journal of Literacy Research. NTNUVitenskapelig artikkel

Multimodale representasjoner i elevtekster.

Strømman, Elin. 2018, Forskning i literacy, PhD-seminar. NTNUFaglig foredrag
1 - 5 av 14 | Neste | Siste »