Cristin-person-ID: 498227
Person

Kåre Hauge

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Betydningen av grundige refleksjoner og deliberative dialoger.

Hauge, Kåre. 2024, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læreres profesjonelle utvikling.

Hauge, Kåre. 2024, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læreres kollektive prosesser, samarbeid og profesjonsutvikling.

Hauge, Kåre. 2023, Fagbokforlaget. NTNUFagbok

The researcher´s role: An intervention study using Lesson Study in Norway.

Hauge, Kåre. 2021, IntechOpen. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Samarbeid mellom kulturskolelærer og grunnskolelærer - utfordringer og muligheter.

Hauge, Kåre. 2021, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 20 | Neste | Siste »