Cristin-person-ID: 571245
Person

Sobh Chahboun

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Stilling:
    Professor
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Resultater Resultater

Autismespekterforstyrrelser: forståelser og konsekvenser for praksis.

Lindhardt, Celina; Fredriksen, Katrine Lyngvær; Page, Alexander Gamst; Chahboun, Sobh. 2024, Universitetsforlaget. DMMH, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The presentation and self-presentation of mosques in Norwegian mediascapes: construction of ‘the good ones’.

Page, Alexander Gamst; Chahboun, Sobh. 2024, Culture and Religion. DMMH, NTNUVitenskapelig artikkel

Purity or perversion? from taboo to fact: kindergarten teachers’ reflections on age-normal sexuality.

Lehn, Elisabeth Walsøe; Chahboun, Sobh; Page, Alexander Gamst. 2023, Frontiers in Psychology. DMMH, NTNUVitenskapelig artikkel

Values in Early Childhood Education (ECE): A Cross-Cultural Comparative Study of Values for ECE Expressed in Policy Documents.

Gunnestad, Arve; Mørreaunet, Sissel; Chahboun, Sobh; Pearson, Jolene. 2022, ECNU Review of Education. BC, DMMHVitenskapelig artikkel

The changing faces of autism: The fluctuating international diagnostic criteria and the resulting inclusion and exclusion—A Norwegian perspective.

Chahboun, Sobh; Stenseng, Frode; Page, Alexander Gamst. 2022, Frontiers in Psychiatry. DMMH, NTNU, UIOVitenskapelig oversiktsartikkel/review
1 - 5 av 36 | Neste | Siste »