Cristin-person-ID: 61485
Person

Asle Fagerstrøm

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for teknologi ved Høyskolen Kristiania
  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Økonomi

Emneord

Digital markedsføring • Atferdsøkonomi • Forbrukeratferd • Menneske-maskin interaksjon

Resultater Resultater

Consumer brand post engagement on Facebook and Instagram – A study of three interior design brands.

Eriksson, Niklas; Sjöberg, Annette; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle. 2019, Proceedings of the International Conference on Electronic Business. HK, ANSYVitenskapelig artikkel

Using neuro-IS/ consumer neuroscience tools to study healthy food choices: a review.

Folwarczny, Michal; Pawar, Sanchit; Sigurdsson, Valdimar; Fagerstrøm, Asle. 2019, Procedia Computer Science. HASKOLREYK, HKVitenskapelig artikkel

The relative importance of healthy food labels when shopping for groceries online.

Fagerstrøm, Asle; Richartz, Philip; Pawar, Sanchit; Larsen, Nils Magne; Sigurdsson, Valdimar; Eriksson, Niklas. 2019, Procedia Computer Science. UIT, USN, HASKOLREYK, HK, ANSYVitenskapelig artikkel

Forbrukeratferd.

Fagerstrøm, Asle; Eg, Ragnhild; Johannessen, Magne; Vogt, Nina Helene. 2020, Gyldendal Akademisk. HK, BIFagbok

Assisting sustainable food consumption: The effects of quality signals stemming from consumers and stores in online and physical grocery retailing.

Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils Magne; Alemu, Mohammed Hussen; Gallogly, Joseph K.; Menon, Vishnu R.G.; Fagerstrøm, Asle. 2019, Journal of Business Research. UIT, HASKOLREYK, HK, AU, MUVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 99 | Neste | Siste »