Cristin-person-ID: 61485
Person

Aktiv cristin-person Asle Fagerstrøm

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI
  • Stilling:
    Professor
    ved School of Economics, Innovation, and Technology ved Høyskolen Kristiania
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Timelønnede HV ved OsloMet - storbyuniversitetet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Økonomi

Emneord

Digital markedsføring • Atferdsøkonomi • Forbrukeratferd • Menneske-maskin interaksjon

Resultater Resultater

Assisting Healthier and More Sustainable Online Food Choices Through Digital Quality Signals: Exploring Preferences and Segments.

Sigurdsson, Valdimar; Menon, Vishnu R.G.; Larsen, Nils Magne; Fagerstrøm, Asle. 2024, Australasian Marketing Journal. UIT, MU-BWC, HASKOLREYK, HKVitenskapelig artikkel

Big business returns on B Corp? Growing with green & lean as any label is a good label.

Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils Magne; Folwarczny, Michał; Sigurdardottir, Freya Thoroddsen; Menon, Vishnu R.G.; Fagerstrøm, Asle. 2023, Journal of Business Research. UIT, MU-BWC, HASKOLREYK, GAL, HKVitenskapelig artikkel

Smart Shopping Carts to Increase Healthier Food Purchase: A Conjoint Experiment.

Eriksson, Niklas; Fagerstrøm, Asle; Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils Magne; Menon, Vishnu R.G.. 2023, SciTePress. MU-BWC, UIT, ARCADA, HASKOLREYK, HKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Information, ingestion, and impulsivity: The impact of technology-enabled healthy food labels on online grocery shopping in impulsive and non-impulsive consumers.

Ljusic, Nikola; Fagerstrøm, Asle; Sigurdsson, Valdimar; Arntzen, Erik. 2023, Frontiers in Nutrition. HASKOLREYK, HK, OSLOMETVitenskapelig artikkel

The relative impact of QR codes on omnichannel customer experience and purchase intention.

Borch, Kimberley Kjeldsen; Nodeland, Margrete; Fagerstrøm, Asle; Pawar, Sanchit. 2023, Procedia Computer Science. HKVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 132 | Neste | Siste »