Cristin-person-ID: 61485
Person

Aktiv cristin-person Asle Fagerstrøm

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for teknologi ved Høyskolen Kristiania
  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Økonomi

Emneord

Digital markedsføring • Atferdsøkonomi • Forbrukeratferd • Menneske-maskin interaksjon

Resultater Resultater

For Your Eyes Only: A Field Experiment on Nudging Hygienic Behavior.

Mobekk, Hilde; Hessen, Dag Olav; Fagerstrøm, Asle; Jacobsen, Hanne. 2020, Frontiers in Psychology. HK, OSLOMET, UIOVitenskapelig artikkel

An Introduction to the Special Section on “Health, Technology, & Behavior Science”.

Sigurdsson, Valdimar; Fagerstrøm, Asle. 2020, Perspectives on Behavior Science. HASKOLREYK, HKVitenskapelig artikkel

Customer social media complaints and service recovery strategies: How to sustain a customer relationship?

Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils Magne; Gudmundsdottir, Hulda Karen; Alemu, Mohammed Hussen; Menon, R.G. Vishnu; Fagerstrøm, Asle. 2020, Vitenskaplig konferanse . UIT, HASKOLREYK, HKVitenskapelig foredrag

Consumer brand post engagement on Facebook and Instagram – A study of three interior design brands.

Eriksson, Niklas; Sjöberg, Annette; Rosenbröijer, Carl-Johan; Fagerstrøm, Asle. 2019, Proceedings of the International Conference on Electronic Business. ARCADA, HKVitenskapelig artikkel

Using neuro-IS/ consumer neuroscience tools to study healthy food choices: a review.

Folwarczny, Michal; Pawar, Sanchit; Sigurdsson, Valdimar; Fagerstrøm, Asle. 2019, Procedia Computer Science. HASKOLREYK, HKVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 102 | Neste | Siste »