Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
991910
Person
Tonje Amland
Postdoktor
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Resultater
Resultater
Does language underlie mathematical skill development? A systematic review and meta-analysis of concurrent and longitudinal predictors .
Melby-Lervåg, Monica; Amland, Tonje; Grande, German; Scherer, Ronny; Lervåg, Arne. 2023, Society for the Scientific Study of Reading Conference 2023. UIO
Vitenskapelig foredrag
Early rapid naming longitudinally predicts shared variance in reading and arithmetic fluency.
Hoff, David Armas; Amland, Tonje; Melby-Lervåg, Monica; Lervåg, Arne; Protopapas, Athanassios. 2023, Journal of Experimental Child Psychology. UIO
Vitenskapelig artikkel
Når hverken tallene eller ordene gir mening.
Koppang Frøjd, Elise; Amland, Tonje. 2021, UIO
Programdeltagelse
Comorbidity Between Math and Reading Problems: Is Phonological Processing a Mutual Factor?
Amland, Tonje; Lervåg, Arne; Melby-Lervåg, Monica. 2021, Frontiers in Human Neuroscience. UIO
Vitenskapelig artikkel
1
-
4
av
4