Cristin-prosjekt-ID: 2041619
Sist endret: 16. juni 2021, 10:48

Cristin-prosjekt-ID: 2041619
Sist endret: 16. juni 2021, 10:48
Prosjekt

Barnetrinnelevar sitt forhold til musikk

prosjektleder

Synnøve Kvile
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Høgskulen på Vestlandet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Musikkpedagogikk

Emneord

Barn • Musikkpedagogikk og kunstfagdidaktikk • Nymaterialisme • Posthumanisme • Barndomsstudier

Kategorier

Prosjektkategori

  • Doktorgradsprosjekt

Kontaktinformasjon

Telefon
97716676
Sted
Synnøve Kvile

Tidsramme

Aktivt
Start: 1. august 2018 Slutt: 1. august 2025

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Barnetrinnelevar sitt forhold til musikk

Vitenskapelig sammendrag

Med forskingsprosjektet Barnetrinnelevar sitt forhold til musikk undersøker eg barn sine perspektiv på musikk i kvardagen. Eg ønskjer å få kunnskap om kva forhold barn i alderen 8-11 år har til musikk ved å studere deira kvardagslege omgang med musikk både i og utanfor skulen. Eit hovudmål med forskingsprosjektet er å empirisk undersøke kvar og korleis barna brukar musikk, møter musikk, korleis dei sjølve viser og fortel om sitt forhold til musikk. Prosjektet er ein kvalitativ studie av barn sin omgang med og opplevingar av musikk i ulike situasjonar. Ved å observere eit 4.trinn i grunnskulen, samt intervjue nokre av barna i heimane sine, vil eg få kunnskap om deira relasjon til og omgang med musikk, og kva som kjenneteiknar dei musikalske situasjonane dei sjølv opplever som meiningsfulle. 

Den overordna problemstillinga er: Kva forhold har barnetrinnelevar til musikk i kvardagen? 

Studien er posisjonert innanfor posthumanisme og nymaterialisme, med eit særleg fokus på barna sine musikalske intra-aksjonar. 

Metode

Observasjon, intervju, diffractive reading, thinking-with-theory, posthumanisme, nymaterialisme

Tittel

Childrens relations to music

Vitenskapelig sammendrag

The focus in my research project Children’s relations to music is children’s perspective on music. I investigate what relations children and pupils’ have to music by investigating their everyday musical life both in- and outside schools. I want to study empirically where and how the pupil informants use music, encounter music, and how they express their relations to music. The research will be conducted as a qualitative study of primary school pupils’ dealings with and experiences of music in various situations. By observing and interviewing pupils, I will gain knowledge about their relations and ways of using and engage with music, and which musical situations my informants find meaningful.

My overall research question is: What relations to music does primary school pupils have in their everyday life?

The research project is positioned within posthumanism and new materialism, and I have a special focus on pupils' musical intra-actions. 

Metode

Observation, interviews, diffractive reading, thinking-with-theory, posthumanism, new materialism

prosjektdeltakere

prosjektleder
Aktiv cristin-person

Synnøve Kvile

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1