Cristin-prosjekt-ID: 2512668
Sist endret: 25. august 2022, 09:49

Cristin-prosjekt-ID: 2512668
Sist endret: 25. august 2022, 09:49
Prosjekt

Økt læringsutbytte gjennom bevegelse og spill

prosjektleder

Hege Merete Somby
ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet

prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet

  • Høgskolen i Innlandet

Klassifisering

Emneord

Digitale læremidler • Gamification • AR-teknologi • Fysisk aktivitet

Tidsramme

Avsluttet
Start: 20. august 2020 Slutt: 1. juli 2021

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Økt læringsutbytte gjennom bevegelse og spill

prosjektdeltakere

prosjektleder
Aktiv cristin-person

Hege Merete Somby

  • Tilknyttet:
    Prosjektleder
    ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
Aktiv cristin-person

Odd Rune Stalheim

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
Aktiv cristin-person

Christina Niemi Mølstad

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet

Kari Myren Bjørnsrud

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskolen i Innlandet

Aurora Johanne Isaksen

  • Tilknyttet:
    Prosjektdeltaker
    ved Høgskolen i Innlandet
1 - 5 av 5

Resultater Resultater

Augmented reality in mathematics: Enhancing pupils’ everyday school lives .

Somby, Hege Merete; Stalheim, Odd Rune; Mølstad, Christina Elde; Bjørnsrud, Kari Myren; Isaksen, Aurora Johanne. 2022, Digital Culture and Education. HINNVitenskapelig artikkel

Learning through movement and gaming – a social and playful approach to mathematics.

Bjørnsrud, Kari Myren; Isaksen, Aurora Johanne; Somby, Hege Merete; Stalheim, Odd Rune. 2021, NERA. HINNVitenskapelig foredrag

Læring gjennom spill og fysisk aktivitet med Wittario.

Johannessen, Martin; Stalheim, Odd Rune. 2021, HINNProgramdeltagelse

Kommer seg ut med mobilen.

Vebenstad, Marit Aaby; Stalheim, Odd Rune. 2021, HINNIntervju
1 - 4 av 4